MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 12 september 2007

Nu, snart ...

Äntligen onsdag förmiddag. Packningen är - i alla fall någotsånär - under kontroll. Nyköpta kläderna nerpackade, pass och biljett framplockade, kommit ihåg tandborst- och mobilladdare. T o m kommit ihåg adapter till eluttaget. Det är alltid lika kul att åka iväg, men denna gången känns det alldeles extra. Antar att det är för bröllopet och att vi har Milo (Karin och Ulfs kusin) och Anders med oss. Och så kommer förstås Ulf och Helene med också. Oh, vad det ska bli roligt. Nu är det bara en nåd att stilla bedja om, att vädret håller sig någotsånär den här tiden. Helt ok om det inte är strålande solsken, men uppehållsväder skulle vara jättetrevligt.

Döskalletröjan blev godkänd av mormor Milo!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig en trevlig resa!
Dina tröjor blev jättefina! Bebiströjan måste jag testa någongång när någon i min närhet får barn (för jag ska inte ha fler).
Men som sagt ha det så trevligt i London, hoppas du hinner garnspana lite också.

Sussry sa...

Trevlig resa! Pussa mycket på lilla Alex (visst var det dit du ska).
Ska väl passa på att berömma din verk i förra inlägget också. Sååååååååååååååååååååååååååååååå fiiiiiinnnnnaaaaaaaaaaaa!
Sköt om dig och sticka mycket.

Anonym sa...

Trevlig resa! Hoppas att ni har det bra!

Anonym sa...

Vilken skapelse! Jag menar mössan! Lyllo Dig som åker till London. Kram ulla