MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 1 augusti 2010

Utlottningen klar / Competition finished

Nu har jag med hjälp av www.random.org dragit en vinnare av garnet jag lottade ut. Det blev Manduzana som var nummer 1 bland inläggen och vars etta dök upp först i slumpgeneratorn. Men faktum är att jag har två nystan till, det ena fortfarande i härva och det andra uppnystat. Och det var väldigt roligt med slumpgeneratorn, så jag satte igång den en gång till, och då blev det Lindas nr 4 i kommentarkön som dök upp! Och den tredje och sista - var ju tvungen att hejda mej nån gång! - blev Elsa Xenia med nr 14! Grattis, det är verkligen ett härligt garn!

Ser ni det här, skicka era adresser så kommer garnerna som ett brev på posten:-)!

Now the competition is finished and it was Manduzana with no 1 on the comment list that first turned up at www.random.org But it was so fun, and as a matter of fact I had two more skeins of the same yarn, so I kept on and as second winner was Linda and the third became Elsa Xenia. Congratulations!

2 kommentarer:

Linda sa...

Ooooooooooooh, så kul! :) Tack! Jag mailar dig min adress!

Manduzana stickar sa...

Åh, vad roligt!!