MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 14 november 2008

Tävlingar / Only in Swedish

Oj, så många tävlingar det florerar i bloggvärlden just nu! Kolla in bara:



Från Drefseryds Gård kan man vinna ett ljuvligt lammskinn, det vore väl en höjdare? Det tycker jag skulle vara perfekt för våran Alex att sitta och mysa på, inte sant?




Och Agata lottar ut Sticka Accessoarer! Men där börjar det bli bråttom, tävlingen går ut i morgon.




Och se, Tummelisa lottar ut presentkort på garn!




Och sist men inte minst, Fnixen lottar ut en ljuvlig ullgarnshärva.

Tänk om man har turen med sej? Måste helt enkelt göra ett försök, det kan ju vara min tur nu, eller …?

3 kommentarer:

Tina sa...

Med så många tävlingar så borde du ju vinna någonting tycker jag ju. Men fårskinnet vill jag ha! :D

Lycka till!

Sussry sa...

Jag ska hålla tummarna för dig!

Emmas dagar sa...

Tack för titten!
Vantarna, Chevalier mittens, är kul att sticka! Och garnet, Araucania Aysen, är ljuvligt!