MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 26 augusti 2007

Första ärmen klar!


Det går framåt med koftan, första ärmen klar och andra på G. Har faktiskt börjat vänja mej vid färgerna, det blir kanske inte så stolligt när det kommer till kritan. Men jag undrar så hur kragen kommer att bli. Har inte sett någon bild på den men tror att det är en alldeles vanlig, utan några andra krussiduller än den här randningen som är på muddarna. Det enda som gör mej lite betänksam är att halsringningen verkar väldigt stor. Ja, ja, det ska bli spännande att se det färdiga resultatet. Satsar på halva veckan, under förutsättning att jag får tag i en dragkedja.




Det kom ett nytt kort på Alex idag. Här kan vi snacka total koncentration! Och allt fint folk klär ju om till middagen, och avklädd är väl omklädd så väl som något? Tänk så fantastiskt att kunna skicka bilder så där utan större ansträngning! Och vi ser och förundras. Nu är det bara 2½ vecka tills vi ska dit.

5 kommentarer:

Sussry sa...

Spännande att följa tröjans framfart. Ser ut att bli riktigt snygg modell.

Så söt lilla plutt är.

Anonym sa...

Jagh håller med dig om färgerna på tröjan. Nu ser det riktigt snyggt ut.

Barnbarn är nog det ljuvligaste som finns, jag tror man har mer tid att njuta av dem. Man slipper en massa vardagsoro. Nej, det är så underbart med barnbarn så det är nästan inte sant.

Anonym sa...

ps. barnbarnsabstinens finns. Min dotter ler när jag får mina anfall. MÅste bara låna och pussa på!

Anonym sa...

Tycker också tröjan ser fin ut i sina färger! Speciellt tvåfärgsvaddetnuhette ger en spännande effekt. Ser fram emot fortsättningen!

Anonym sa...

Åhh, vad fin tröjan blir! Visst är det härligt att sticka en hel tröja, utan att behöva sy ihop en endaste del!

Jag tycker färgerna ser jättefina ut tillsammans.