MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 8 augusti 2007

Skuggmönster




Det här var kul! Jag var faktiskt lite skeptisk till om det verkligen skulle fungera, det här med skuggmönster. Men det gör det! Rakt framifrån ser det ut som vilket randigt stycke som helst, men vickar man på det tittar den gräsliga döskallen fram. Det var inte helt lätt att fånga på bild, men jag kunde bara inte låta bli att försöka. Nu ska här fnattas på, så hela tröjan snart blir klar och kan överbringas till lille Jacob. Hoppas nu bara att han uppskattar denna hemskhet. Och med tanke på att skallen inte syns hela tiden kanske till och med mormor Milo kan tänkas acceptera den?




Vi fick ett nytt fota av Alex via mobiltelefonen idag. Så han växer! Alldeles i rappet sex månader och har just idag fått sin första tand. Så jag längtar tills vi ska åka dit och få träffa honom igen! Fem veckor kvar.

2 kommentarer:

Sussry sa...

Den är ju häftig, tröjan. Tror nog grabben kommer gilla den.

Anonym sa...

Den blir jättehäftig tröjan!

Och jag förstår att du längtar efter det där lilla charmtrollet

:-)