MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 21 oktober 2007

Bara som hastigast ...

Hej Christina i Mariestad! (Är du Stick-Stina?) Så roligt att du fått så bra presenter från din Hemlis. Hoppas det jag skickar iväg också blir uppskattat. Men de går faktiskt till en annan, så du får fortsätta att grunna och spekulera. Är själv rysligt nyfiken på min Hemliga Vän, och nu kan jag stryka dej från listan. För inte hade du trott att jag var din Hemliga Vän och du var min??? Har ett antal som jag funderar över, en fem - sex stycken. Ska bli väldigt kul att så småningom få veta om jag är på rätt spår.

Inga kommentarer: