MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 21 mars 2008

Hemlispaket!


Jag har fått ett nytt hemlispaket! Egentligen kom avin redan igår, men jag kom inte iväg för att hämta ut det förrän idag. Som vanligt var det fullproppat med härligheter, 5 nystan bomullsgarn av lite olika slag och en jättekul bok som jag inte ens hört talas om förr! Där finns alla möjliga kul grejer avsedda för sockgarn och direkt fastnade jag för en halsduk med dominorutor. Till en halsduk tror jag det blir hur snyggt som helst, det är bara till sockar jag är - för att uttrycka det milt - lite kluven!

Tusen tack kära söta hemliga vän! Men vem i hela världen är du??? Inte en ledtråd denna gången så långt ögat kunde nå. Jag har klurat och letat med utgångspunkt från tidigare, och har kommit fram till en kandidat i första hand, tätt följt av två andra som verkar väldigt troliga. Därefter kommer en större mängd hemlisdeltagare från västkusten som det skulle kunna vara, men som jag inte får det att gå ihop med tidigare givna ledtrådar. Det är så klurigt, två ledtrådar har jag fått, dels en bild på en rosa uppläggning på strumpstickor och dels en pysselpåse som skulle innehålla tre ledtrådar: Kan det ha varit de tre mobilsnoddarna? Men att finna båda dessa på en och samma blog visade sig inte så lätt. Rosa på vissa och pyssel och pärlor på andra... Men som sagt, en skulle det kunna vara. Hm, och som sagt, inte en endaste liten hjälp denna gången!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ledtråden är på framsidan av boken:)

Glad Påsk! Din hemlis:)

Carina sa...

Glad Påsk.
Här hos oss skiner solen, snöfritt men blåser bra. Kunde ju varit värre.