MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 8 mars 2008

Paus och avrapportering


Jag tror banne mej det ska fungera! Men som jag legat i hårdträning så vore det väl skrutt annars. Ja, med VM-stickningen, alltså. Nu ska jag kosta på mej en paus - även en elitidrottsman behöver väl det ibland? - och passa på att avrapportera.

Började ungefär samtidigt som sex-nyheterna på tv igår, och fortsatte sen stor del av kvällen. Återupptog loppet efter frukost och veckans timslånga samtal med Karin, och har till skrivande stund åstadkommit 24 cm (rundstickat bak- och framstycke) av totalt 56 cm, alltså ganska snart halvvägs. Och då är den sista biten ovanom ärmhålan betydligt kortare i varven. Det bör fungera med god marginal, om jag nu inte stupar nånstans utefter vägen eller bryter nån skida, förlåt sticka, eller nåt. Jamen visst, oj då, jag kom just nu på att jag nog tillbringat tiden på fel idrottsarena, är inte det här VM:et nånstans söderut? Valencia eller nåt sånt? Men det har varit rysligt mycket snö på vår tv-skärm, och det har skjutits liggande här och varit uppförsbackar i Holmenkollen där! Kors, åkte jag till fel evenemang? Blir man diskad då??? Hårt, men det är väl smällar man får ta.



I går fick jag en sån härlig påskhälsning från min Hemliga Vän! Tusen tack, det värmde i höstrusket - eller vad man nu ska kalla vädertypen vi har just nu.

Såja, nu får det allt vara nog med pausande, på't igen! Och heja på, alla medtävlare!

3 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Det märks att man tävlar mot eliten!!!

Strumpstickan sa...

Vilket häftigt påskkort!

Ha en trevlig söndag!

Boel sa...

Så fint linne! Verkar vara ett kul sätt att tillbringa tid framför TV och friidrotten. Jag har missat i princip hela evenemanget.
Må så gott!!