MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 3 juli 2008

Se vad jag fått! / Look what I got!


Titta vad som kom med posten idag! En varvpeppare från Sillen stickar! Tusen, tusen tack Cilla, den är perfetk. Precis vad som behövs för att göra tröjan till Jan lite roligare. Nu kan jag se att det faktiskt går framåt med den, även om det känns som om ingenting händer, trots att jag stickar och stickar.

Look what I got with the mail today, a rowencourager from Sillen Stickar! Thank you so very much, Cilla, it's just perfect! Now I can see that something really is happening with the sweater for Jan, even if it feels like it don't in spite of that I knit and knit.

Inga kommentarer: