MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 22 juli 2007

Koftan klar


Såja, nu är den lilla makrillfärgade koftan klar. Hoppas den kommer att falla i smaken. Inte helt övertygad, men vadå? Jag har roat mej under resans gång. Nu kan jag helt och hållet koncentrera mej på Karins sjal. Kanten växer till sej, har just rundat det första hörnet och det gick riktigt bra. Vill det sej väl kommer jag fram till det andra innan kvällen och då är hälften gjort. Låter väldigt trevligt, nu vill jag få den här klar snabbast möjligt. Allt annat får ligga till sej. Ja, kanske det blir ett par varv på Zodiacen också, men inte många.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin makrillskofta! :-) Till en lite spigg, kan jag tänka mig! :-)

Var det svårt att sticka på en bård? Jag har en sjal (Melon från VLT) som jag inte har orkat fortsätta med, eftersom jag har känslan av att inte lyckas med den påstickade kanten...