MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 5 mars 2007

Vilken är roligast, tro?


Äntligen är jag inne på sista versen vad gäller Jans tröja. Blev klar med första ärmen igår kväll och har nu passerat mudden på den andra. Känns väldigt skönt, om ett par veckor kanske den rent av kan vara klar? Ja, ja inget lovat, men förhoppningen finns där.

Men jag kunde inte riktig avhålla mej från att påbörja ett nytt projekt. Fick en hel del mohairgarn över när jag gjort sjalen till Helene, så nu är det en ny på gång, denna gången en trekantig i ett mönster som heter Fågelöga eller Bird's Eye Shawl i originalversionen. Hittade mönstret - översatt till svenska - hos http://litetnystan.blogs.com. Den ser väldigt fin ut på bilden, men den jag håller på med har just ingen likhet med den. Ska bli rysligt spännande att se vad som händer när den är blockad och klar. Tänk så mycket kul man hittar när man kikar in hos andra på deras bloggar!

Inga kommentarer: