MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 3 mars 2007

Hemlig vän

Nu har jag anmält mej till Stickameras Hemlis! Om en månad ska jag bli någons hemliga vän och skicka paket till, och ska i min tur få en också som ska komma med överraskningar! Så spännande och kul det ska bli. Får nog börja fundera på något lämpligt projekt, det första ska iväg i april/maj. Hm, det blir nåt att fundera på medan jag traglar vidare med Jans tröja.

Men det här projektet har satt min tekniska begåvning på hårda prov. En fråge- och svarslista ska publiseras här på bloggen, och jag trodde i min enfald att jag skulle klara av att länka in en sådan, så bara en liten knapp eller nåt skulle synas. Men tji fick jag, fick allt skriva in rad för rad på sidan. Det går förmodligen att göra på ett annat sätt, men det är tydligen för avancerat för mej.

Det är inte lätt alla gånger att vara så totalt obevandrad i datortekniska finesser, men å andra sidan, de som är ena baddare på sånt kanske inte kan redogöra för händelseförloppet vid vintillverkning eller vinlusens härjningar i världen. Vi har alla våra svaga punkter, om än en del kanske har lite fler än andra. Förhoppningsvis kommer jag att kunna lära mej lite efterhand som jag försöker. Hoppas kan man ju alltid i alla fall.

2 kommentarer:

Sussry sa...

Åh, vad söt den är!!!!!!!!!

slöjd sa...

Lena, ang halsduken på min blog: det är ingen tunnel utan man stickar halsduken, plockar upp från ena sidan och stickar en bit, avmaskar och syr fast. Jag kan skicka Dig mönstret om Du ger mig Din adress. Ulla