MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 2 mars 2007

Lite mager, kanske


Nallen var verkligen jättekul att göra, fast han är förståss fortfarande tämlgen magerlagd. Hoppas kunna fylla ut formerna snart. Och så ser det faktiskt ut som om han skulle behöva ett par byxor för att se lite chickare ut.

Men sen ... sen ska jag inte börja på något annat förrän åtminstone den första ärmen på Jans tröja är klar! Under tiden kan jag ju fundera på om det ska bli en trekantssjal till Karin, ett par försökssockar-med-häl eller om jag rent av skulle ta och börja på tröjan till mej själv i det härliga bomullsgarnet jag har liggande. Eller en poncho till Alexander. Det måste han väl behöva framåt sommaren, när han kan sitta själv?

Men nu ska det inte bli något mer av någonting i kväll. Snart, alltför snart är det morgon igen och dags att stiga upp. Varför ska det vara så mycket svårare att ta sej ur sängen än i den? Fast klart, det är ganska svårt att komma i den också. Har en tendens att sitta uppe alldeles för länge, trots att jag är död för världen när klockan ringer. Ett av detta livets mysterier.

Inga kommentarer: