MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 24 februari 2007

En bit i taget!


Nu är framstycket klart till Jans tröja! Och har dessutom börjat på en ärm. Ja, ett par varv i alla fall. Det går framåt, om än med mycket små steg. Den här tröjan känns som a never ending story. Nåt så segt, nej tacka vet jag babytröjor. Fast det är ju produktionsstopp på den avdelningen nu, tyvärr. Karin hävdar å det bestämdaste att det inte finns något som helst behov av några fler, de tio hon redan fått täcker behovet det närmsta halvåret. Ja, ja, det är väl bara att böja sej för det. Och just nu finns det inget behov alls, ingen baby i sikte än så länge.

För att pigga upp mej lite sticker jag emellan med ett par sockar till Ulf. Precis som Helenes blir de i tubform, men nästa sockprojekt ska bli med häl! Om jag vågar mej på det, vill säga. Vet inte varför jag har sån himla respekt för just det. Men en vacker dag ska jag våga det stora språnget, har faktiskt garn hemma för ändamålet liksom mönster.

den 19 februari klockan 23:09

Inga kommentarer: