MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 24 februari 2007

Tredje gången gillt?

Nu har jag för tredje - och förhoppningsvis sista - gången bytt blogg. Den första var inte särskilt bra, man kunde inte göra mycket i den. Den andra var nog bra på det sättet, men höll på att driva mina franska nerver i sank genom att vara något så fruktansvärt seg och dryg. Inte kul att sitta tre minuter för att komma till nästa sida!

Nu har jag kopierat in alla mina tidigare inlägg liksom foton, och det verkar fungera bra. Ska bli spännande att utforska den här och se vad man kan åstadkomma. En annan layout på sidan kanske, listor av alla de slag ska in och så finns det nog en massa som jag ännu inte kommit på.

Har idag pratat med Karin. I morgon bitti ska förlossningen sättas igång. Det har varit en lång väntan över tiden för Karin och David och själv har jag i två veckors tid inte släppt mobilen ifrån mej och hoppat högt så fort någon ringt. Men den blir en lång dag i morgon. Tänk att jag äntligen ska bli mormor!

Inga kommentarer: