MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 23 februari 2007

Första månadsprovningen avklarad

av Lena Lundbladh den 27 januari 2007 kl 11:58
Lördag förmiddag, har just avslutat bokföringen av gårdagens Munskänksprovning. Som vanligt när Michel Jamais har hand om det, så var det väldigt trevligt och intressant med fantastiska viner från lite mer okända områden i Spanien. Det tidigare rekordet på 111 deltagare spräcktes denna gången, 114 st var vi. Trevligt men trångt!
Nu känner jag inte för att uträtta några stordåd. Tror jag ska sätta mej med en stickning eller två. Börjar nog med några varv på den pyttelilla åkpåsen jag håller på med. Nu är det inte mer än två veckor till den stora tilldragelsen. Att bli mormor för första gången är stort, större än jag kunde föreställa mej! Och vad annat än att sticka kan man göra för att fylla ut väntetide? När den lille ska hinna använda allt vet jag inte, men det är faktiskt av underordnad betydelse. Huvudsaken är att jag känner mej nyttig.

Inga kommentarer: