MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 23 februari 2007

Visst värmer uppskattning





den 1 februari 2007 kl 22:57
På vägen hem från jobbet köpte jag strumpstickorna som jag saknade i går kväll. Väl hemma blev det lite snabbt och enkelt att äta - ensam hemma, Jan kom inte hem förrän sent - och så igång med de pyttesmå vantarna. Det där med strumstickor är inte helt lätt för en novis. Lite spretigt var det innan jag fick ordning på stickor, maskor och fingrar, men till slut fick jag grepp om det och sen gick det som tåget. Ett idealiskt projekt, klart på ett par timmar, inklusive inledande strul. De är ju så rysligt små, nästan omöjliga att greppa! Hoppas nu bara att de inte är alltför små, de ser rent ynkliga ut. Men en liten nyfödingshand är väl inte så stor.

Sen kom kvällens clou, ett mail med bifogade bilder från Ulf och Helene, som idag hade fått mössen jag skickade. De hade blivit synnerligen väl mottagna. Det värmer långt ner i en kattfarmors hjärterötter! Nu ska det bli möss av alla restgarner, antar att deras livslängd kommer att vara synnerligen begränsad.

Inga kommentarer: