MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 23 februari 2007

Filtprojekt


av Lena Lundbladh den 27 januari 2007 kl 17:18
Jag fick för mej att Baby kanske skulle komma att behöva en tjock och mullig filt att ligga på, om sängen skulle kännas för trång och ödslig. Därför satte jag med friskt mod igång med denna skapelse, som var jätterolig att hålla på med - i början! Men allteftersom arbetet fortskred blev den naturligtvis tyngre och varmare för varje varv, och därmed mindre och mindre kul att hantera. Fick med jämna mellanrum gå ut på balkongen för att svalka mej. Men så småningom blev den klar, och jag måste erkänna att jag är ganska nöjd med resultatet. Ja, så nöjd som Jantelagen tillåter, naturligtvis. Är väldigt medveten om att den är lite snev och vind i kanterna, men tröstar mej med att lilla Baby nog kommer att ha överseende med det.

Inga kommentarer: