MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 24 februari 2007

Ny blogg

Nu har jag bytt blogg. Jag var visst inte så helt bakom flötet som jag ett slag trodde. Den andra bloggen hade sina begränsningar, visade det sig. Den här ska visst vara lite roligare att hantera. Vet inte riktigt, är kanske lite för avancerad för mej, men det kan väl vara värt ett försök. Bl a finns det en albumfunktion här som jag ännu inte utforskat, men som kanske kan vara nåt kul att pyssla med så småning om.

Bara för skoj skull, för att ha mina alster samlade, har jag kopierat allt från den förra bloggen och klistrat in här. Det var bevars väl inte så mycket.

Tvättstugan kallar. Nu har jag suttit här och slirat runt tillräckligt länge, måste nog göra lite nytta en stund.

den 18 februari 2007 kl 18:00

Inga kommentarer: