MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 23 februari 2007

Gallgrön-laxrosa-o.s.v.

den 8 februari 2007 kl 23:41


Undrar vad Helene skulle säga om hon visste att hon är den blivande ägaren av ett par stickade sockar, randade i gallgröngult/laxrosa/mjölkchoklad med svartvitflammiga inslag? Det låter faktiskt inte något vidare, men jag tycker de blir riktigt läckra. Har kommit en bit på väg, såpass att jag fått grepp om hur färgerna fördelar sej. Det är ett vansinnigt roligt garn att sticka i, det händer grejer hela tiden. Sen är det bara en nåd att stilla bedja om, att de ska komma till användning. Hon blir under alla förhållanden överraskad, kan jag tänka. I och för sig vet hon att hon står på listan över lämpliga mottagaroffer, så chocken blir kanske överkomlig.

Inga kommentarer: