MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 23 februari 2007

Väntans tider

den 13 februari 2007 kl 23:20
Idag var Karins baby beräknad att komma till världen, men av det blev det intet. Det var väl egentligen knappast väntat, vilken förstföderska går inte över tiden? Men inte desto mindre hoppar jag högt så fort något som liknar en telefonsignal hörs. Går nu ständigt med mobilen i fickan och har telefonen liggande på nattygsbordet om nättena. Och jag som inte ens stickat nåt till det lilla livet på säkert en vecka! Usch, hur dålig kan man bli som blivande mormor? Men så snart Helenes sockar är klara ska jag göra ett par baby-dito av garnet som blir över. För sockar har inte Baby särskilt många, det är jag övertygad om. För det är ju trots allt bara tröjor och koftor som det givits stoppsignal för.

Inga kommentarer: