MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 24 februari 2007

Så kallt det är!

Idag har det verkligen varit bistert, nog den kallaste dagen i vinter. Ulf skulle verkligen ha behövt sina sockar nu. Är inte helt säker på att han håller med, men eftersom han inte vet vad han hittills gått miste om kan han ju inte veta, och har därför ingen talan. Problemet är att jag knappt är färdig med den första, trots att jag stickar så det göder om det. Men innan helgen är över bör jag väl vara klar med bägge, hoppas jag.

I går kväll blev det inte mycket gjort på den fronten. Hade druvkursen, och med den försvann merparten av möjlig sticktid. Men kurser är allt himla kul också. Nu vet de allt om klimatets inverkan på druvrankan och därmed i förlängningen på vinet, och vem kan klara sej utan att veta det?

Får nog anse att denna dag nått sitt slut nu och ska dra mej tillbaka. Var bara tvungen att skriva några rader först.

den 22 februari 2007 klockan 00:16

Inga kommentarer: