MINA FAVORITER ALLA KATEGORIER!

M I N A F A V O R I T E R A L L A K A T E G O R I E R! / M Y F A V O U R I T E S!

Mina Favoriter

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 23 februari 2007

Tekniskt underbegåvad

den 17 februari 2007 kl 15:26
Jag tycker det är så kul med internet, det finns så mycket att leta bland, att läsa och bli inspirerad av, att skratta åt och fröjdas med ... Och så finns det en massa kul sammanslutningar om t ex stickning som man kan gå med i. Om man nu bara kunde klara av det rent tekniskt/praktiskt. Det verkar så himla lätt, klipp och klistra lite, kopiera koder och klistra in här och var. Men när det sen kommer till praktisk handling begriper jag aldrig vad som ska kopieras eller vart - om jag nu skulle lyckas kopiera rätt del - det ska klistras in. En massa kryptiska ord och uttryck som jag inte begriper, det är vad som sköljer över mej när jag försöker hänga med i den moderna datavärlden. Antingen är jag för gammal - men det finns massor med jämngamla stötar som fixar det här hur lätt som helst, så det kan nog inte vara det. Alltså måste det bero på att jag är datatekniskt underbegåvad, totalt oförmögen att följa troligtvis tämligen enkla instruktioner. Jag som så gärna skulle vilja ha små glassiga rutor här i min blogg, som kungjorde att jag var medlem i både den ena och den andra ringen/sällskapet/listan! Men jag får väl nöja mej med att jag lyckats lägga in en del länkar, i en lista rakt upp och ner. Fast likväl, en ruta eller två hade piffat upp det ytterligare. Har inte gett upp riktigt än, har skickat ut nödrop på assistans, får se om det ger nåt resultat.

Inga kommentarer: